Betinia er et nyt skud på E-gaming-stammen

Foto: Pexels

Det danske marked for E-gaming er i konstant udvikling, og nye, spændende skud på stammen dukker op med jævne mellemrum.

Blandt de nye udbydere af casinospil og odds finder man Betinia, som satser på at fange spillerne med konkurrencedygtige bonusser og unikke kampagner.

Spillemaskiner, kort, terninger og væddemål på sport er ikke længere henlagt til dunkle spillehaller. Siden 1990’erne har man kunnet tilgå en lang række af spillene online, og markedet har været i rivende udvikling lige siden. I dag kræves der en hel del af platformene, som skal leve op til spillernes behov for at klare det konkurrerende marked.

Derfor er det altid spændende, når der opstår et nyt skud på E-gaming-stammen. For hvad kan lige netop denne platform tilbyde, der gør den til et unikt valg? Det Malta-baserede casino- og betting site, Betinia, satser på en stor velkomstbonus og et særligt pointsystem. 

Byder velkommen med konkurrencedygtig bonus

Det er en kendt sag, at det danske E-gaming-marked er utrolig kompetitivt. Derudover ændres og strammes lovgivningen for marketing og kampagner løbende. I 2020 blev der desuden introduceret en stigning i spilleafgiften fra 20% til 28%. Alt i alt betyder det, at man skal være knivskarp som ny udbyder af spil på det danske marked.

Det er ikke gået hen over hovedet på Betinia. Casino- og bettingudbyderen har valgt at imødekomme den hårde konkurrence på markedet med en stor velkomstbonus. Det er et oplagt sted at sætte ind, for i dag er velkomstbonussen nemlig afgørende for, hvor attraktiv platformen virker på spillerne. Der kræves ikke bare et stort bonusbeløb, men også et minimalt gennemspilskrav og generelt gode vilkår.

Loyalitetsprogram med point

Som nyt skud på E-gaming-stammen handler det ikke bare om at tiltrække spillerne, men også om at fastholde dem. Derfor skal spillet blive ved med at være sjovt og appellerende, og kampagner skal gerne række ud over velkomstbonussen. 

Betinias svar på denne udfordring er et omfattende loyalitetsprogram, hvor man optjener point, når man spiller og oddser. På den måde forbliver spillet engagerende, ikke bare på den korte, men også på den lange bane, hvor man fortsat kan nyde fordele og belønninger. Det er netop denne slags unikke tiltag, der skal til, hvis man vil have en chance for at klare sig på det kompetitive marked.

Spillerne stiller desuden også en række andre krav. Udover bonusser, kampagner og loyalitetsprogrammer skal der således gerne være flere forskellige betalingsmetoder tilgængelige. Mobilvenligheden skal være i top, så man kan spille på valgfrie enheder, hvor og hvornår man vil. 

Derudover skal platformen selvfølgelig have en høj grad af sikkerhed og generelt tilbyde en god brugeroplevelse. Der skal også gerne være gode muligheder for at benytte sig af kundeservice. Der er altså nok at tage stilling til som ny spiludbyder, når man vover sig ud på det danske marked.